Facebook Piksel



FACEBOOK PİKSEL

Facebook piksel, insanların internet sitenizde gerçekleştirdiği eylemleri anlayarak reklamlarınızın etkinliğini ölçmenize olanak tanıyan bir analiz aracıdır.
Pikseli kullanarak:
·         Reklamlarınızın doğru kişilere gösterildiğinden emin olun. Yeni müşterilerin yanı sıra internet sitenizde belirli bir sayfayı ziyaret etmiş veya istediğiniz bir eylemi gerçekleştirmiş kişileri bulun.

·         Satışlarınızı artırın. Otomatik teklifleri kullanarak, bir ürünü satın almak gibi önemsediğiniz bir eylemi gerçekleştirme olasılığı daha yüksek kişilere erişin.

·         Reklamlarınızın sonuçlarını ölçün. Doğrudan reklamlarınızın sonucunda gerçekleşen olayları ölçerek reklamlarınızın etkisini daha iyi anlayın.

Facebook pikseli ayarladıktan sonra, birisi internet sitenizde bir eylem gerçekleştirdiğinde bu piksel harekete geçer.Eylemlere ilişkin örnekler arasında, bir ürünü alışveriş sepetine eklemek veya alışveriş yapmak yer alır.Piksel, Olay Yöneticisi'ndeki Facebook pikseli sayfanızda görüntüleyebileceğiniz bu eylemleri veya "olayları" alır. Burada müşterilerinizin gerçekleştirdiği eylemleri görebilir ve gelecekte bu müşterilere Facebook reklamlarıyla yeniden erişebilirsiniz.

İlk olarak https://www.facebook.com/ads/manager/pixel/facebook_pixel Bu sayfaya gidilerek, sayfada bulunan ‘Bir Piksel Oluştur’ butonuna tıklanır.






Facebook Pikseli: İnternet Sitesi Hareketlerini Takip Edin alanından başla diyerek açılan sayfada ki ilgili alanlar doldurulur.



İlgili alanları doldurduktan sonra Oluştur butonu tıklanır.

Açılan pop up sayfasında Talimatları E-Postayla Geliştiriciye gönderin seçeneğini seçiniz.


Seçtikten sonra açılan sayfada Facebook Piksel kimliğiniz oluşmaktadır.
Piksel kimliğiniz, Facebook pikselinize atanan benzersiz bir sayıdır. Bu sayıyı pikselinizin sabit kodunda kullanabilirsiniz.



N11 Mağazam Panelinden Market > Eklentiler sayfasından Facebook Pixel eklentisi kurulmalıdır.





Kurulum sağlandıktan sonra İçerik yönetimi > Eklentiler sayfasından Facebook pixel yapılandır diyerek piksel kodu yapılandırma sayfası açılmalıdır.




Açılan sayfada Facebook Pixel Kimliği alanına Facebook piksel den alınan kimlik numarasını girmeniz gerekmektedir.

Gönderilecek Ürün Kimliği alanı ürünlerinizin facebook’a ne olarak gönderildiğidir. Burada tüm ürünlerinize girdiğiniz bilgiyi seçmeniz gerekiyor.

Örneğin : Barkod seçersiniz fakat bazı ürünlerinize barkod bilgisi girmezseniz o ürünler aktarılıp Facebook piksel aramalarında görünmez..

Web Servis Kodu : Tüm ürünleriniz web servis koduna göre gönderilerek aratılır.

Ürün ID : Tüm ürünleriniz ürünlerin idlerine göre gönderilerek aratılır.

Stok Kodu : Tüm ürünleriniz stok koduna göre gönderilerek aratılır.

Barkod : Tüm ürünleriniz barkoda göre gönderilerek aratılır.

Chrome için pixel helper eklentisini kurup kontrol edebilirsiniz.


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Alan Adı Bağlama Ve Google Site Doğrulaması

YANDEX MAİL KURULUMU

GOOGLE reCAPTCHA " v3 " Kullanımı